poniedziałek, 25 września 2017

POWRÓT DO GRY (chyba) I DROGI W JORVIK

Cześć!

Chciałabym na samym początku przeprosić za moją nie aktywność. Była ona spowodowana brakiem chęci na granie co uniemożliwiało mi pisanie postów. Obecnie mam do tego wenę (no trochę), więc korzystam ile mogę! 😁

Otóż moim dzisiejszym pytaniem jest czy wolicie bardziej jeździć drogami czy na skróty?
Ja to różnie mam, jak się śpieszę to raczej jeżdżę skrótami, jednak mam czasem potrzebę bycia ''grzecznym'' graczem i jeździć przepisowo. Co prawda te dwa słowa wcale mnie nie określają, ale lubię naprawdę poruszać się pasami czy chodnikami w Jarlaheim lub biegać drogami by ''nie poniszczyć'' trawy. A co do tego niszczenia, to co powiecie na to, że nasze kopytka i stopy pozostawiały ślad? Może i Jorvik nie miało by kawałka trawy, ale można było by to jakoś odsiać lub dzięki deszczu (który nie jest wprowadzony, ale o tym także sobie kiedyś porozmawiamy) odrastałaby? Czasem widzimy jakieś drużki przecinające jakąś łąkę i kończące się tak naprawdę na jej środku, są to opuszczone drogi, które niegdyś prowadziły do bliższych wiosek.
Przy drodze można zauważyć też drogowskazy, no ale, czy ktoś z nich korzysta?
Czy starsi gracze nie zwracają na nie uwagę?
Nowym osobą to zupełnie ułatwia grę, mogą wtedy spojrzeć na mapę i na drogowskaz, pojechać wtedy do najbliższego miejsca docelowego.
Ja muszę się przyznać, że nie zwracam na nie uwagi podczas gdy podróżuję po Jorvik, bardzo rzadko mi się zdarza na nie popatrzeć.
Ja wiem, że mnie ubijecie za tak krótki post, ale naprawdę starałam się nawet o to by wejść w bloggera 😂
Może uda mi się napisać dla was jakieś opowiadanko, ale nie mam pojęcia czy wam się spodoba, więc piszcie czy byście chcieli, bo to bardzo motywuje do dalszego pisania!




6 komentarzy:

  1. Hmm... Jak się zastanowić też jadę na skróty, tylko czasami jeżdżę po drogach o ile nie ma jakiś skrótów. Nie martw się też nie chce mi się grać w sso z racji tego, ze nie mam co tam robić :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdzę drogami tylko wtedy kiedy mam ochotę na przejążdkę, kiedy mi się śpieszy wybieram najkrótsza drogę. :-) Cieszę się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem obserwatorek numer 100! B) Gratulacje, Ciekawska Stajnio! Życzę dalszych sukcesów :D

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratulacje!
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę ukraść zestaw? Śliczny jest, aw.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!