sobota, 9 września 2017

Informejszyn

Cześć!

Od samego początku tego post chciałabym wam powiedzieć, że nie mam ani trochę chęci na wchodzenie na SSO czy ogólnie na laptopa. Brakuje mi bloga, ale nie mam żadnego pomysłu na to co będę opisywać. Chciałabym spokoju i ciszy, przenieść się na jakiś Sunbeam Meadow, ale nie, nie zrobię tego. Nie chcę opuszczać CHLu tym bardziej, że chcę pomóc Daniowi w prowadzeniu. Myślę, że sprawy klubowe nie są dobre na temat posta, więc zakończę to tutaj.

Dziś prawdopodobnie pojawi się mała niespodzianka. Szczerze mówiąc, nigdy nie robiłam nic takiego ani nie czytałam takich form, więc mam tylko nadzieję, ze wam się spodoba.


7 komentarzy:

  1. Każdy czasem tak ma, jak wpadnie ci jakiś pomysł i będziesz miała czas to napisz. Spokojnie, czasem tak jest i my jako czytelnicy (oraz ja jako początkująca autorka bloga) rozumiemy :) Poza tym to ładne zdjęcie zrobiłaś, masz całą sesję, czy tylko to jedno?
    Trzymaj się!
    Adrienne Highmoutain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ktoś mnie zrozumiał. :)
      Mam całą sesję, aczkolwiek nie mam pojęcia kiedy ją tutaj ukażę.

      Usuń
  2. Oh God, Amanda. Nie wiem co bym zrobiła gdybyś przeniosła się na SM. Z kim miałabym trenować, grać i chichrać się? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Cookie na pewno pozostanę, ew. będę się przenosić czasem na dzien lub dwa na SM. :(

      Usuń
  3. Nie jesteś sama :'D
    To chyba największy problem jak się zaczyna rok szkolny, brak ochoty na sso. Nic w grze się nie dzieje, nie chce się robić postów, a pomysły do nich są nikłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystko na to wskazuje, aczkolwiek od miesiąc mi się nie chce wchodzić. :-/

      Usuń
  4. Kiedy będziesz miała wenę, napiszesz coś. Znajdziesz wtedy chęć.

    P.S. Twój koń jest bardzo utalentowany. Stoi na jednej nodze. :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!