niedziela, 10 września 2017

Nowe włosy, znowu

Hej!

Po uzbieraniu sc postanowiłam znowu zmienić włosy.
Uwielbiam robić to w SSO, przez co często widuje się mnie w zupełnie innej fryzurze. Z jednej strony, to moja sprawa, z drugiej nie mogę znaleźć czegoś, co tak bardzo by mi się spodobało, że bym jej przez naprawdę dłuższy czas nie zmieniała.
Po dłuższym zastanowieniu postawiłam na białe, krótkie i cieniowane włosy. Nigdy takich nie miałam, więc postanowiłam je wypróbować. 
Znając życie już niedługo znowu kupię nowe, cóż.


Nie zwracajcie uwagi na tą przerwę miedzy bluzką, a szyją postaci, błagam...
W sumie, podoba mi się teraz moja postać. Ścięcie przypomina trochę takie, które sama mam w realu, dłuższy przód, krótszy tył.



Zmieniając na chwilę temat, w tygodniu praktycznie w ogóle nie wchodzę na laptopa, a tym bardziej na Star Stable. Korzystam z chwil na sen, po przyjściu ze szkoły wręcz padam na łóżko.
Dodatkowo, mam mnóstwo nauki, muszę przypomnieć sobie mnóstwo rzeczy z poprzedniej klasy, z których mam teraz sprawdziany.
Świetnie, nieprawdaż?
Po nadrobieniu wszystkiego postaram się być bardziej aktywna, wybaczcie mi to.

Szkoła uniemożliwiła mi również trening koni, a dokładniej chęci do niego. Tak, jak pod koniec wakacji wytrenowałam ich kilka, miałam na to ogromną ochotę, tak teraz to po prostu znikło.

Jeszcze dzisiaj postaram się przynajmniej zacząć pisać jeszcze jakiegoś posta.



1 komentarz:

  1. Przepraszam, że tak z innej beczki, ale już niedługo 100 obserwatorów! :) Trzymam kciuki!
    Adrienne Highmountain

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!