sobota, 14 października 2017

"Hacki na sc, darmowy sr" - uroki wirusów

Hej!
W dalszym ciągu muszę korzystać z telefonu, bo laptop zaginął w akcji. Siedzi w reklamacji już dwa tygodnie, co w sumie pokazuje, że nie mam do niego dostępu już miesiąc, ahh.
Nawet nie wiecie, jak w tym czasie wciągnął mnie Wattpad, polecam!

W każdym bądź razie, chciałabym prosić, abyście nawet nie próbowali kliknąć w linki do "darmowych sc" czy innych tego typu gówien, które ostatnio wypatrzyłam w komentarzach pod niektórymi postami. Amanda już została o tym poinformowana, mam nadzieję, że w wolnej chwili zrobi z tym porządek.
Nie wiem, jakim idiotą trzeba być, żeby w ogóle się na coś takiego nabrać.
To tyle, bądźcie rozsądni.
Ściskam, Caro.

6 komentarzy:

  1. Nie musisz od razu nazywac kogoś "idiotą". Star Stable to gra głównie przeznaczona dla młodszych graczy. Dzieci nie są na tyle świadome zagrożeń jakie niosą ze sobą wirusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób na STAR COINS i nie tylko dla każdego w STAR STABLE TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

      Usuń
  2. Mój błąd, poniosło mnie z tym, niestety, ale ludzka cierpliwość ma swoje granice. Już nie chodzi mi o to, że to gra głównie dla dzieci - to ile jeszcze razy będziemy musieli im wbijać do głów, że takich rzeczy się nie klika?
    Nie tylko tu jest problem z czymś takin, bo takie komentarze widzę prawie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposób na STAR COINS i nie tylko dla każdego w STAR STABLE TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!