piątek, 10 listopada 2017

Informacje

Cześć,
od razu uprzedzam, że nie jest to post o powrocie czy zawieszeniu, jest to zwykły post. 
Otóż w moim życiu nadeszło pełno zmian, teraz mam szczególnie trudny czas w życiu i nie mam siły na nic, jestem wykończona życiem. Nauka robi swoje przez co nie mam czasu nawet na sprawdzenie aktualizacji. Przez to, że tak olewam tą grę, coraz bardziej nie chce mi się w nią grać, może i wejdę raz w tygodniu, ale to zależy tak naprawdę od tego co dodali w środę. 
W tym tygodniu mam naprawdę luz mieliśmy tylko 3 sprawdziany, więc pozwoliłam sobie otworzyć grę, o dziwo nowe Pintoaraby (o których istnieniu nie wiedziałam) bardzo mnie zauroczyły i skusiłam się na jednego, zastanawiałam się dość długo, ale wybór padł na jeleniego arabka (serio nie jestem dobra z maści). Wymyślanie imiona było proste i szybko wybrałam Autumangel.
I pozostają tylko pytania.. Kiedy ja go skonczę trenować? Ja go zacznę trenować? 
No to podziwiajcie moją nową klaczkę 

efekt zdjęć może nie być zadowalający, ale zupełnie innych pomocy używałam i testowałam nowe efekty, słońce jak widzicie jest dość nisko, a to tylko dlatego, że zbliżał się wieczór
i tak nie dałam podpisów







1 komentarz:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!