środa, 22 listopada 2017

Krótki post informujący

Hej! Z tej strony Monika, o dziwo jeszcze żyję i w końcu dodaję post. Po długotygodniowej ciszy, znowu jestem. Myślałam, że już nigdy nic tu nie napiszę. Chciałabym Was za wszystko przeprosić, ale miałam problem z kontem, a teraz mam z samą grą. Niestety aktualizacja zawiesza mi się przy 91 %, nie wiem czemu. Mimo, że SSO stawia mi opór, postaram się to ogarnąć. Teraz będę też najpewniej grać na innym koncie, ogólnie muszę parę rzeczy zmienić. Nie mogę nawet wrzucić żadnych nowszych zdjęć, dzięki grze. Zawsze, gdy mam jakiekolwiek ambicje, wszystko mi się psuje, no masakra. Chcę dodać dziś post, bo mam już pomysł, nawet jak nie uda mi się zalogować, to coś wymyślę, także oczekujcie! Jeszcze raz Was przepraszam - planowałam post w tamtym tygodniu, jednak był on dla mnie bardzo ciężki i wciąż się no średnio czuję. Mam cichą nadzieję, że po dzisiejszej aktualizacji wszystko wróciło do normy i w końcu będę mogła grać. A Wam jak mija rok szkolny? 3majcie się. <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!