wtorek, 28 listopada 2017

TOP 3 NAJLEPSZE KONIE (zdaniem amandy)

Witam was w kolejnym poście z tej serii.
 Tym razem przedstawię wam 3 konie, które ubóstwiam i są częściami mojego SSOwego serduszka którego chyba nie mam
Jak napisałam w tytule, są to MOJE ulubione konie i jest to MOJA opinia, każdy może mieć inną, ale tym razem to ja piszę posta. 💁🏻

=============================

3. Miejsce

Autumn Angel
Arab, maść srokata, Młyn Goldspurtów
Koń, co prawda bez drugiego imienia jest bardzo płynny w chodach, fajnie się z nim pracuję, animacje świetne. Uwielbiam właśnie takie konie. Jego maść powala, co już zupełnie przekonało mnie do jego kupna! Za wiele to nie ma co opisywać, ponieważ zakupiłam go całkiem niedawno.

=============================

2. Miejsce

Royal Kiss
Pełnej krwi Angielskiej, maść kara, Fort Pinta
Pierwszy zakupiony wierzchowiec w tej grze, gdy tylko je dodali, mała Amanda bez Star Ridera poleciała jak najszybciej go kupić, sentyment do niego wielki, jak do Jorvików Gorącokrwistych.
Bez zastrzeżeń, marzenia. Naprawdę kocham tego konia.

=============================

1. Miejsce

West Flower
Mustang, maść gniada, Farma Marleya
Bez zastanowień kupiłam go w dniu dodania. Dodatkowa animacja dodaje mu dzikości nie tylko na sesjach, ale i przejażdżkach. Nie ma większej więzi niż Amanda & WF. Tak, skrót od imienia piękny, same sporty, Flower uwielbia western, jak i  rajdy, skoki czy nawet ujeżdżenie.


2 komentarze:

  1. Poprzedni post z serii TOP 3
    https://ciekawskiesso.blogspot.com/2017/06/top-3-najrzadsze-rasy-w-grze.html

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!