czwartek, 30 marca 2017

Star Stable na Spotify!

Hej, hej!
Dziś przychodzę do was z wspaniałą dla mnie i chyba dla was wieścią!
Jak już widać po tytule wiemy, że Star Stable znalazło się na Spotify.
Mnie to bardzo cieszy, ponieważ w końcu nie będę musiała stać w jednym miejscu przez kilkanaście minut i słuchać muzyki! Teraz tylko włączę Spotify i mogę sobie każdy kawałek odsłuchać! Na tej aplikacji konto założyłam dzisiaj więc jakoś jeszcze wszystkiego tam nie rozpracowałam. Bardzo lubię słuchać muzyki z Południowego Kopyta, ale teraz moimi ulubionymi są
także z Srebrnej Polany, Doliny Ukrytych Dinozaurów, Moorland, Epony oraz Stajni.

Na Spotify możemy słuchać różne kawałki różnych wykonawców, a także SSO. Niestety reklamy które tam są często przerywają na naszą muzykę, ale to właśnie one umożliwiają nam bezpłatne słuchanie kawałków. Możemy także je usunąć gdy zakupimy Premium za 20 złoty (płacimy co miesiąc). Jak na razie to korzystam z 30- dniowego darmowego pakietu. 

A wy co o tym myślicie?
 Ja jestem zachwycona! Mogę pobrać te kawałki i użyć do montowania filmików i ich posłuchać.

~Amanda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!