niedziela, 26 marca 2017

2 małe sesje

Cześć!
Dziś w końcu nabrałam na to ochoty!
Pozbierałam się i postanowiłam wstawić tu dwie sesję. Oby dwie zostały już dawno zrobione, ale i tak chciałam je tutaj wstawić.
Pierwszą z nich wykonałam razem z Gabrielle Westgren, dzięki której mogłam znaleźć się w Nilmer's Ladies - jednym z lepszych klubów na Star Stable. Zaś drugą razem z Klarą Winterdaughter która jest przemiłą i przyjazną osóbką bez której w połowie ten blog by nie istniał (no i dzięki Gabi).















Przy tych spotkaniach świetnie się bawiłam i mam zamiar to powtórzyć i przeżyć coś podobnego także z inną osóbką więc jeśli ktoś chętny to zapraszam do napisania mi na pocztę w SSO. c:

Miłego Wieczoru
~Amanda

4 komentarze:

  1. Ojej <3
    Dziękuję za miłe słowa (znowu XD). Z chęcią powtórzę takie spotkanko. ;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja!!!!!11111!11!!! Żal Amuś, że z takim opóźnieniem dodajesz :( Ale i tak supi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty!!!!!!!!111!!!1 Ej, no nie chciało mi się troszku, ale teraz mi się chciało (alelogikaXDD) no supii supii
      całuski :^

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!