środa, 22 marca 2017

Parada i dziwne ubrania, których nie spodziewałam się w tej grze..

Hejka Naklejka!

W dzisiejszej aktualizacji mozemy pójść na Paradę, a po jej zakonczeniu wskoczyć do Jorvik City Plaza!
Ja zaczęłam od parady więc noms. Zaczynajmy!

Ten piękny wiosenny Festiwal przygotowany przez nas i Bobcat ma swoją paradę która ciągnie się z Moorland aż do Fortu Pinta i tam zakańcza się Fajerwerkami i mini Dyskoteką na plaży w dźwiękach Raptora. By na nią się nie spóźnić musimy jechać drogą do Moorland ze strony Fortu Pinta i poczekać na pełną godzinę. Ja akurat się tak wyrobiłam z zadaniami, że musiałam tylko 4 minuty czekać. :D 
Jest to jedno z moich ulubionych świąt, ponieważ kojarzy mi się z moim pierwszym zakupem Star Rider (Lifetime) i początkami w grze. Niestety w zeszłym roku właśnie nie zdążyłam zrobić tych zadań, ale dziś już mogłam je na spokojnie zacząć i skończyć!

Tak, tak właśnie 22.03.2016 roku mały bobek Amanda jeździła na swoim karym angliku po Jorvik podziwiając swojego Star Ridera.

Ja was chętnie zapraszam na takie wielkie parady na których jest 3 tysiące ludzi xDDD


Tak widzą Andaluzy
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

Pozdrawiam Ritę i Juliette, które na paradzie zaprosiły mnie do Gangu Islandów :D


A oto te nasze bluzki które są dość ładne i na tych zakupach powiem wam, że dość dużo wydałam, ale opłacało się, bo ta z kotkiem jest naprawdę słodka ^^
Szczerze to nie spodziewałam się, że kiedykolwiek SSO doda coś z czaszką xDD


 A tu takie zdjątko 

Dziękuję za przeczytanie posta i za 11 tysięcy wyświetleń! Jest to ogromna liczba i znaczy dla mnie wiele (czasem się zastanawiam czy wy w ogóle tu wchodzicie, czy tylko ja to nabijam?)

~Amanda

2 komentarze:

  1. Bluzka z czaszką jest super! :>
    Musisz mieć super procesor, że wytrzymał Ci 3 tyś osób na paradzie! :o

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!