wtorek, 7 marca 2017

Stajnia Jorvik, nowy koń i powrót do włosów




Nowa stajnia, nowe konie, nowa fryzura..

Co około 2 miesiące wydaję na to moje oszczędności (nie liczę kupna konia),
ale dłuższe odstępy czasu to już prawdziwa decyzja o zmianie lokalizacji czy wyglądu.

Na sam początek zacznę stajnią

STAJNIA JORVIK

Od tygodnia zamieszkuję właśnie Urodzajne Hrabstwa. Zawsze marzyłam tam mieszkać, ale dostęp do Fortu Pinta, Farmy Steva czy innych miejsc Srebrnej Polany zawadzały mi to. Od kiedy mam tam stajnię to powiem, że transport jest nawet spoko tym bardziej, że zakochałam się właśnie w tamtej części Jorvik. Odizolowałam się od dużego tłumu graczy i nie przebywam teraz na Padoku Steva godzinami. Przeważnie jeżdżę dookoła Stajni Jorvik lub Wyspy Padok, często także wybieram się poszukać skałek w Eponie lub porobić jakieś codzienne zadania :D
Muzyka, która wkurzała mnie bardzoo gdy miałam około 12 poziom i wtedy Urodzajne Hrabstwa były dla mnie najgorszym miejsce na całej wyspie! Ale teraz to się zmieniło i kocham te dźwięki!






 Tutaj widać od razu moje włosy i konia
Ten śliczny siwy koń Andaluzyjski, który został zakupiony w Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany za jednyne 990 Star Coins! I ogólnie strasznie mi się spodobał! Na każdym zdjęciu wychodzi świetnie i za to własnie powinien dostać Nobla :D Oczywiście zapomniałam o czymś i tym razem jest to imię konia (jak można zapomnieć o takim czymś???). Otóż ten piękny Andaluzek ma na imię Susu aka Snołi.

Nie zapomnijmy także o tym, że zmieniłam (znowu) włosy. Te włosy będą właśnie tymi moimi, tymi ulubionymi. Uwielbiam jak się falują podczas galopu, uwielbiam ten układ włosów oraz ich błysk.
Polecam je bardzoo

~Amanda Mcwill

2 komentarze:

  1. Super sesja, a konik miodzio. Wybierając imię - zmieniłaś język na turecki? :D
    Na bobkowym koncie robię tak za każdym razem (prawie). ;-) A w tych włosach Ci najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę, czy nie przenieść się do Winiarni (w sensie stajnia), bo także mam w Stajni Jorvik, ale przez me lagi, promy nie działają tak, jak powinny... mało ciekawa sytuacja, ale chyba za bawrdzo kocham ten klimat. ;v;

    Tak, czy owak - WIĘCEJ KONTRASTU I ROZJAŚNIENIA NIE DAŁO SIĘ DAĆ? xddd

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!