sobota, 11 marca 2017

Jak wykonać Screena z bliska? | W 5 kroków idealne zdjęcie! #1



Powiem wam tak,
jest to spóźniony specjał, ale jest -XDD
jest to także seria w której będę pokazywać jak wykonać Screena np. z bliska z daleka, jak go z edytować itp.
Dziś pokaże jak wykonać zdjęcie z bliska! Na początku miało być to "Jak zrobić Screena w SSO",
ale ten mi poszedł łatwiej, a tamtego będę nagrywać (ale to później, bo vegas mi się popsuł)
Okej to chyba możemy zaczynać! :D

Krok 1. Dobór miejsca

Wybór konia może być dopiero po wyborze miejsca, ale ja zacznę od konia.
Ja wybrałam mojego islanda i dobrałam do niego niebiesko-brązowy strój.
Wyspa Jorvik jest naprawdę duża, ale bardzo mało jest miejsc gdzie nie ma ludzi czy jest po prostu ładnie czy unikatowo. Ale przecież możemy zrobić ładne zdjęcie gdzieś gdzie wszyscy robią, albo jest nie ładnie. Ja wybrałam miejscówkę G.E.D'ów i powiem wam, że nigdy bym nie pomyślała, że będę tam robić Screeny, a jest tam naprawdę ładnie! wystarczy poczekać, aż przejdą miejsce w którym strzelacie fotkę, albo zrobić z nimi zdjęcia :D 
W wybranym miejscu może być dużo rzeczy przez które nie możemy przejść jak np. płot, dom, słup itd.



Krok 2. Ukryj interfejs 

By mieć więcej ekranu na zdjęcia i nie obcinać tego później tak, że zostałaby tylko głowa konia ukrywamy Interfejs 

Krok 3. Uniknij napisów!

Kiedy jeździmy po Jorvik pokazują nam się napisy w jakiej lokalizacji aktualnie jesteśmy.
Napisy te nie ładnie wyglądają na zdjęciach, ale można je usuną, ale my tego nie będziemy robić.
Gdy robimy Screeny to często za szybko lub za późno zrobimy screena i wyświetli się na nim lokalizacja. trzeba obczaić gdzie się pojawiają i robić zdjęcia przed tym miejscem.
One bardzo często nam się pojawiają gdy Screen nam się w końcu uda.

Krok 4. Kroki

Gdy jedziemy np. kłusem nasz koń przebiera nóżkami. Na zdjęciach bardzo fajnie wygląda to jak złapiemy go na tym jak podnosi te nóżki. Trzeba kilka szybkich Zrzutów Ekranu, a później zobaczyć gdzie ma najlepiej ułożone, a jak żaden nie wyszedł warto spróbować jeszcze raz.
Polecam obejrzeć filmik Viktorii Loundrock KLIKNIJ!

Krok 5. Już prawie koniec!

No i tematyka posta dopiero na końcu czyli Screen z bliska. Dużo osób tego nie zna, więc ja wam pokażę. Gdy podchodzimy do rzeczy których nie możemy przejść kamerka nam się automatycznie przybliża. Możemy sobie powoli, a nawet szybko podjeżdżać pod płot i zrobić w tym czasie Screena. Gdy przytrzymamy prawy przycisk myszy możemy obracać kamerką poruszając myszką, ja lubię widok z przodu lub z boku, albo w góry! 



I to już koniec!
Sprawdź czy umiesz i pochwal się! A wy jakie screeny najczęściej robicie?

~Amanda Mcwill

2 komentarze:

  1. Cudowny poradnik. Ładnie rozwinięte zdania, wszystkie myśli ujęłaś pisząć. A ja mam z tym duży problem. Super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne! Zdecydowanie pomoże to graczom, tak wiele przecież widzi się przysłowiowych "mikrofalek" :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!