środa, 10 sierpnia 2016

Archeologia w Eponie

Archeologia w Przeponie :)

Nareszcie wbiłam ,,Lubianą'' w archeologi :D Zaczeło się od tego , że zamiast pędzić do Epy to szukałam szkieletów dalej xd . Pod wielkim wrażeniem byłam gdy przyjechałam do tego profesorka w jodłowym gaju xd , a dlaczego? BO ODDAŁAM 3 SZKIELETY I DUŻO MI ZOSTAŁO! teraz szukać będę w dolinie zamarzniętej mgły bo tam jest tego czerwonego najwięcej xd
Jeśli nie wiesz gdzie szukać to Na Blogu Melissy Seahall Jest cała mapka tego xd : http://starstableonline-mel.blogspot.com/p/blog-page_9.html

A tak już zaczynając to zaczeło się od sejfu (ale niestety bez kasy na którą tak czekałam :C )

Najpierw otwieramy sejf i wyciągamy pamiętnik . Oczywiście sejf jest na kod :/ żeby kod rozwiązać policz wszystkie czerwone,niebieskie,zielone i brązowe domki w Nowej Grani



POST W BUDOWIE >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!