piątek, 26 sierpnia 2016

1O TYS SC! 2 nowe konie!

Witajcie w tym poście przekazuję świetne wieści!
otóż to mama kochana mama kupiła mi 10 tys sc! Z czego wydałam to na dwa konie xd
resztę wydałam na ciuchy xd zostało mi nie całe 5 tys xd No, Ale trzeba korzystać xd Szczerze to nagrałam wam odcinek ale... no em nie włączyłam GŁOSU! masakrya i słychać tylko Austre więc nwm co jeszcze z nim no ale ok xd

Jako pierwszego musiałam kupić Islanda B)
Wildsecret Aka Secret
Oraz Nowego Fryza
Westprincess Aka West oczywiście wybrałam tak ,żeby mieć w stajni jakąś kobyłke bo mam ich mało xd


3 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!