sobota, 27 sierpnia 2016

Challenge Sso'owe zmiany -Sasha Bluestep

Witajcie
dziś zostałam nominowana do challenge'a od Sashy Bluestep
Ja wybrałam opcję ze zdjęciami xd ale nie będzie ich aż tak dużo

Pokażę wam w taki sposób xddddddd No ale xd no nwm Zdjęcia z Instagrama






Oficjalnie w tej chwili wyglądam tak


Post o Challenge'u Klik
Nominuję

                                                      Selenę Blueberryside
                                                      Charlotte Birdchbear
                                                      Dziewczyny nwm którą ale niech same wybiorą xd

7 komentarzy:

  1. Challenge zaliczony ! ^^ Super zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG jaka mikrofalówka xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xdddd
      (Miałam napisać coś... ale mi umknęło... no bo jako iż ja ją nauczyłam screeny robić, to coś ten... ale nie wiem co... więc no. LOL.)

      Usuń
    2. Spoko. XD
      Jednakże... Kate ma napisać posta wkrótce (jak nie, to ją wychłostam .___.), a jej 'wkrótce; jest długie... ale może dam się wykaraskać w tydzień. ;p

      Może nie wszędzie... ale na tych blogach, które choć trochę przyzwoicie wyglądają. X'DDDDDDDDDDDDD

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Challenge wydaje się bardzo fajny, a same zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)

    KONKURS NA BLOGU O SSO-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!