poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Ślub

           Witam B) ja tu po ślubie B)

TAK TAK TAK byłam na ślubie ..... HARPEŁA Z KAJZERKĄ! było mega  nie chce mi się zabardzo pisać xdddd więc powstawiam zdjęcia xd 





 Dużo czarnych zadków przyszło :3



 I brzuszków też dużo było xd




















 A tu Blankosłąw mi wszedł tą swoją czaszką xd
 i popędziliśmy na cmentarz żeby pochować słynną Agu

 mężuś na prowadzeniu B)

 Potem wyprowadziliśmy nasze konie z cmentarza


 JA ZAWSZE NA PROWADZENIU! B)
 i zeszliśmy na plażę
 SKOK EVER XD
 Rodzinne ogniisko

 SKOK EVER PANNY MŁODEJ!


 I zasiedliśmy do stołu
 Atu tak jakoś wyszło (przez przypadek xd) jeszcze ten zad xd
 Ja jako mistrzyni świata
 Po bugu był już koniec wszyscy się rozeszli,ale ja nie...

...Przy okazji z moim zaskoczeniem zobaczyłam pewną osóbkę ... 
Nie spodziewłam się , że ona tu przyjdzie może chciała przeprosić (na to wyglądało...)
To już koniec i Papatki!

2 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!