poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Sesja zdjęciowa Pieprza xD

Witajcie
Z nie do wierzeniem Przypatrywałam się jak pokazują mi się odkryte tereny które na odblokowaniu Epony mi się nie pokazały.


No i znalazłam w końcu miejsce nowych cs'ów :D



Osobiście po zobaczeniu tego, że w końcu odkrywają się te tereny pojechałam na ich poszukiwanie (tych których nie znałam) I znalazłam nawet ciekawą lokalizację :) ~Jaskinia Piratów~



Żeby tam dojechać (to jest za tą zamkniętą wyspą ged) trzeba się znaleźć na drodze do Księżycowego Sierpa lub Wybrzeża Wrak
Trzeba jechać tam na wprost :)


A teraz czas na Sesję^^









A tu się chowamy :)



śledziłam owcę i...
 ... zauważyłam coś dziwnego



3 komentarze:

  1. W jakim programie obrabiasz screeny? e.e Chodzi mi o to, że tak delikatnie przechyliłaś... lol. Fajnie to wygląda. O.0
    Zdradzisz sekret? ;p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Nie uwierzysz xd ten program to takie dziwne coś może zgadamy się na sky to ci pokaże xd

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!