Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 31 grudnia 2016

Reindeer Mystery Club

Hejeczka
Jak tam u was?
U mnie nawet ok.
Poznałam wielką milaśną rodziną reniferów oraz pełno nowych koleżanek! Czyli inaczej nowy klub- Reindeer Mystery Club! Klub prowadzi dosyć znana Julia Pinestorm oraz zastępczynią właścicielki jest Tove Darkstar.W klubie są 3 liderki w tym Tove Darkstar, Amanda Dolphinfoot i Wiollow Sharkstone. Klub jest mega. Dużo głosek chodzi, że RMC umiera z aktywnością itd., aktywność hm.. nwm co myśleć o niej, bo jestem tam tylko tydzień xD. Dla mnie aktywność jeśli chodzi o spotkania to nawet ok, ponieważ nie ma spotkań na codzień, a ja mam z tym problem, ponieważ w realu mam kunie do obróbki i nie mam czasu na codzienne wchodzenie na sso. Klub ma jakąś moc.. taką jakiej nigdzie indziej nie widziałam.. czuję się jak w domu pomimio, że jestem tam tydzień wczoraj na dziś z dziewczynami miałyśmy sesje nocą tak około 22-1 w nocy XD Mega było zrobiłyśmy se bugi i się trochę zapoznałyśmy :D. Polecam. RMC ma już 2 lata, a najdłużej jest w nim Aurora która jest tam 2 i pół roku (nie liczymy właścicielki XD) Jeśli chcesz dołączyć do klubu napisz zgłoszenie KLIK

Wczoraj mieliśmy noworoczne spotkanie bobków XD
Spotkaliśmy się w Moorland gdzie ruszyliśmy w stronę Jarlacheim i  stamtąd do Doliny Złotych Wzgórz gdzie dostaliśmy przemowę od Caro i zakończyliśmy spotkanie.








komentarze

  1. O tam moja fioletowa bluzka na trzecim zdjęciu XDD /Amelia Coldforest

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuje!
      Ja ci życzę powodzonka na zagranicznym serwerze! Chętnie bym się przeniosła, ale mam za wiele przyjaciół na ciachu^^ I chciałabym ci powiedzieć, że znam Odette i nawet wiem która to. Nigdy jakoś tak długo nie rozawiałyśmy, ale wiem, że nie jest zbyt lubianą osobą :/
      ~Naczelna Ama

      Usuń