sobota, 24 grudnia 2016

Podsumowanie Roku!

W tym roku stało się bardzo dużo miłych, niemiłych, przyjemnych i nieprzyjemnych rzeczy.
Ale największym wydarzeniem tego roku było...






ZACZĘCIE GRANIA W STAR STABLE! 
Gdybym tego nie zrobiła, gdybym nie weszła na yt, gdybym nie została zhackowana na msp (xd) to by mnie tu nie było nie było by Amandy, nie miałabym Austry oraz rodziny nie byłabym w żadnym klubie!... Ale...
...Nie byłoby też uzależnienie od kompa... złego zachowania...

Ale cieszmy się, że z wami jestem <3

W roku 2016 stało się:
Osiągnęłam 18 poziom w ciągu połowy roku!
Kupiłam 13 koni!
Spotkałam niesamowitą kobietę <3
Byłam w niesamowitych klubach!
Zdobyłam 6 tys. wyświetleń na blogu, 80 subskrypcji na kanale oraz 1000 obserwatorów na instagramie!
Nie miałabym przyjaciół :(
Zdobyłam 60026 pd!
Wytrenowałam 13 koni!
Byłam w 10 klubach!
Zdobyłam 21 rozet z mistrzostw!
Około 10 razy zmieniłam fryzurę!
ORAZ WIELE WIELE WIĘCEJ!

Czas na zdjęcia wspominające <3

*Zdjęcia mogą być nie po kolei*


 Silent Kittens i T-rex Bills (byłam w obu klubach)
 Spotkania z sel  tovkiem i dianą ^^

 Areologio w eponie

 Ślub Harpeła i Kajzerki


Mój ślub <3









 Pierwsze spotkanie lr












 Rajd Lame Roses z Clown Hunters Legion





Team Ama

Dziękuję osobą które przy mnie były przez ten rok <3
Kluby którym zawdzięczam opiekę :
Shadow Jokers
T-rex Bills (klub nie istnieje)
Lame Roses (do czasu)

Osoby 2016:
Auristala Pinkborn
Susanne Masterbard
Lana Hawkson
Selena Blueberryside
Harper Dolphingirl
Cedrina Eastgren
Aria Pandapaw
Vikroria Catgrove
Caroline Firebell
Daniela Moonwood
Brigit Waterstar
SarQa
Moja rodzina <3
Oraz wiele wiele więcej!

Ten rok był wyjątkowy Kocham was <3
❤❤❤❤❤❤


9 komentarzy:

  1. Cudownie i ambitnie spędziłaś ten rok. Nie to co ja XD
    Muszę to powiedzieć,a le zazdroszczę Ci takich niesamowitych wrażeń.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję ^^
      Na pewno miałaś jakąś chwilę która ci się podobała najbardziej z całego roku ^^
      WESOŁYCH ŚWIĄT
      ~Naczelna Ama

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o Star Stable to raczej źle zapamiętam ten rok. Od jakiś 3 miesięcy nie mogę grać. :/

      Usuń
    3. :/ Smutaśnam :'CTęsknić za twoimi postami <3
      ~Naczelna Ama

      Usuń
    4. Ojej dziękuję ;)
      Mi się humor poprawia jak czytam Twoje posty lub Caro <3

      Usuń
  2. Mry. Mry. Mry. :3
    Ale wiesz... jeszcze tydzień do nowego roku! JESZCZE MOŻE SIĘ COŚ WYDARZYĆ! (Ta. Wywołuję wilka z lasu. XDDD)

    Wesołych i białych, i udanych, i smacznych, itp. Świąt! =}
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem xD. Ale jak znam sb to post na podsumowanie 2016 by sę pojawił rok później lub wgl xDD.
      Eh.., a co do świąt to bardziej wam życzę, bo u mnie tak se ani śniegu cieplutko jakby po prostu wiosna przyszła nic nie czuję no może to, że w radio się po tysiąc razy pod rząd możesz usłyszeć tą samą kolędę tą co roku >.<
      Wesołych!
      ~Naczelna Ama

      Usuń
  3. Czm mnie nie ma w osobach 2016 ? :V

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!