poniedziałek, 26 grudnia 2016

Kalendarz Adwentowy | Koniec | prace

Elówa ziomy
co tam u was!?
Chciałabym przeprosić was za to, że nie wstawiłam tego wcześniej, ale mi się nie chciało xDD
Jak pewnie wiecie można było wysyłać prace do kalendarza.Niestety prac dostałam tylko dwie, ale jest oki!

 Oto zdjęcie Samathy Eveningstone (Sam)
Jest piękne bardzo ci dziękuję *=*
Jeszcze pracę mi wysłała/wysłały nwm która xD. Ale praca niestety ma jakąś dziwną końcówkę no i nie mogłam go wkleić ani do kalendarza ani na bloga :((( #smutegamateam

Pszt
Jak znajdę czas to wkleję tu wszystkie zdj i 2 posty dla was napiszę 8))

2 komentarze:

  1. *-*
    Cała przyjemność po mojej stronie! :>

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!