piątek, 23 grudnia 2016

Pierwsze święta! | Moje spostrzeżenia i recenzje! | Jak to jest? | Kalendarz Adwentowy| 6000+ wyswietleń!

Jak tam przygotowania? Czujecie już tą moc świąt?

Ja niestety nie :(((, choinka mała, niczego nie oczekuje. Po prostu dla mnie ich nie ma :((.
Ale dla was dziś robię wielki post, a później może się jeszcze jeden pojawi :D.

Pierwsze Święta!
Tak to są moje pierwsze święta w star stable :3
Są naprawdę fajne renifery, tygodniowe zadania, dawanie prezentów, upominki od mikołaja i wiele wiele więcej!
Uwielbiam święta w Jorvik! Jak jeszcze nie było grudnia moimi ulubionymi świętami była Wielkanoc. Kurczaki, zadania i te JAJA WIELKANOCNE *-*. Jednym słowem Marzenia!
W świętach Bożego Narodzenia w jorvik bardzo mi się podoba to, że one trwają cały grudzień aż do świąt! Co tydzień są kontynuacje i zegarki które powodują, że możemy robić dużej zadania i się nimi cieszyć! Nie pisałam wam o tym wszystkim postów, ponieważ było by to nudne i krótkie więc dam wam niektóre zdjęcia jakie uzbierałam oraz tego tygodnia, ponieważ teraz zadania były najciekawsze!
Tydzień Pierwszy
Zaczynamy zadania u radnego gdzie następnie biegniemy do kowala po choinkę z Wzgórza Nilmera! I choinka z nami wędruje do Miasteczka Srebrnej Polany i układamy ją koło Ratusza.
Poznajemy się z mikołajem!
Także przynosimy choinkę i ustrajamy ją!
Tydzień Drugi
Przystrajamy choinkę oraz młyn na wzgórzu.
Tydzień Trzeci 
Przystrajamy bombkami oraz łańcuchem.
Tydzień Czwarty
No i nareszcie się doczekaliśmy tego tygodnia gdzie to wszystko się kończy i możemy zamienić startowca w renifera!

SANIE! AAAWW
Sanie zdecydowanie najlepsze <3 straszenie mnie to jarało xDD Bardzo ten pomysł mi się spodobał i zauważyłam, że przez tydzień można uzbierać aż 34 Fragmenty życzeń oraz 28 świątecznych życzeń (nie pamiętam jak te żółte się nazywały xd).



Kalendarz Adwentowy  
Ludzie no :(
Nic nie wysłaliście :((((((((
Sam dostaniesz prezent za wysłanie obrazka :D
Pojawi się obrazek już jutro, a o prezencie pogadamy na pv.
I to chyba wszytko ja lecem i papatki <3
                     !BARDZO WAM DZIĘKUJĘ LUDZIE ZA 6 TYS. WYŚWIETLEŃ!


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Słuchaj jeśli wysłałaś obrazek xDD To wybiorę który pojawi się w kalendarzu, ale jak już mówiłam w poście o kalendarzu ukażę wszystkie zdjęcia oraz pokażę wszystkie wysłane :D
      ~Naczelna Ama

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Słuchaj jeśli wysłałaś obrazek xDD To wybiorę który pojawi się w kalendarzu, ale jak już mówiłam w poście o kalendarzu ukażę wszystkie zdjęcia oraz pokażę wszystkie wysłane :D
      ~Naczelna Ama

      Usuń
    2. em... Chodziło mi raczej o to, że mówisz, że dostałaś jeden obrazek, ale nie sprawdziłaś poczty przed napisaniem tego posta :/

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!