poniedziałek, 24 października 2016

NOWE STAJNIE TUŻ TUŻ :D

Siemaneczko :D

Nareszcie chyba największa zajawka na całym sso :D
Proszę bardzo tema o stajniach a na koniec zdjęcia :)

Zobaczcie, co dzieje się z "Moją Stajnią"!
Jest masa rzeczy, które chcielibyśmy opowiedzieć Wam o "Mojej Stajni", ale najważniejszą jest to, że zostanie wypuszczona już w listopadzie!
Pożegnajcie stare stajnie…
Moja Stajnia zastąpi stare stajnie, które widzicie dzisiaj w grze. Będzie to jedna z najbardziej epickich aktualizacji w naszej historii! W chwili obecnej możecie mieć w stajni łącznie 9 koni, plus ten, na którym siedzicie. Jednak w Mojej Stajni dostaniecie 2 dodatkowe miejsca całkowicie za darmo! 11 koni, plus ten, na którym siedzicie oznacza całkowitą liczbę dwunastu koni w stajni macierzystej!
Powiększ swoją stajnię!
Jeśli dwa dodatkowe miejsca to za mało, będziecie mogli powiększyć swoje stajnie. Liczba miejsc, do których możecie powiększyć stajnię to 14, 16 lub 18! 


Z pewnością niektóre z Waszych koni uwielbiają wakacje na Wyspie Koni, ale jesteśmy pewni, że Wy wolelibyście mieć swoich pupili nieco bliżej domu...

Wyspa Koni

Jako część aktualizacji "Moja Stajnia", usuwamy Wyspę Koni i zastępujemy ją własnym padokiem. Teraz możecie tam trzymać tyle koni, ile tylko chcecie! I wiecie co? Dostęp do padoku jest całkowicie darmowy. Koniec z płaceniem za Wyspę dla Koni!

Padok działa w dokładnie taki sam sposób jak Wyspa Koni. Nie będziecie ich widzieć, ale możecie tam wysłać tyle koni, ile tylko chcecie. Zupełnie za darmo!

Nadchodzą wspaniałe czasy z "Moją Stajnią"! Kolejne informacje pojawią się za kilka tygodni!

 Czyż to nie piękne ? ^^
Jeju jestem tak podjarana tym wszystkim, że aż się stukęłam w chorą rękę xdd 
Po prostu tak nie mogę się tego doczekać :D
Dobra ja juz lecę i papatki pamiętajcie żeby obserwować media społecznościowe Star Stable żeby dowiedzieć się więcej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!