sobota, 15 października 2016

15 POZIOM WILD'A

Cześć i czołem :D
Co tam?
U mnie wszystko dobrze, a wręcz jak najlepiej :D
Fakty szczęścia :D
1 . Wytreniłam kunia :D
Tak w końcu mój Koń (Island) Zdobył 15 poziom :D

2. Spędziłam praktycznie cały dzień z Austrą :D

3. SUPER TURKUSOWA WODA :D

3. Sesja
Tak musiałam zrobić krótką sesję z tą wodą :D



4. Ciekawe spostrzeżenia :3
np. Ptrzecie na ten wzrok xd
 Ładna poza B)
#Problemzsso
Tak Jeszcze wiele osób ma problem z sso. Niestety nie umiem wam tego naprawić:/
Smutne jest to, że wiele SUPERRR blogów odchodzi przez to :/ i wielu graczy. Ja próbuję się utrzymać. Tak wiem nie mam lagów Ale to jest straszne jak cisza jest teraz! Nie mam już zupełnie co czytać zazwyczaj jest: ,, Blog Zawieszony'' :/ Sso napisało już kilka postów na ten temat, może wam to coś da?
 KLIK
 KLIK
Porady na temat screenów prosto od Austry

5. NARESZCIE ZDJĘCIE TYGODNIA :D
tak nie było w zeszłym tygodniu zdjęcia ponieważ na nic takiego się fajnego nie załapałam, ale za to jutro będzie specjalny post na temat trenowania? hmm... no nie wiem xd A tam sami się dowiecie xd
ZDJĘCIE  TYGODNIA
Te oczka ^^
JA JUŻ LECĘ I BAY BAY !

3 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!