środa, 19 października 2016

HALLOWEEN :3333

Heyaaaaaaaaaaaaaa :333 Tak :333 Dziś do Jorvik zawitało Halloween :333
Dlaczego ta kinka? :3333 A bo tak ;333.....
xddddd No DOBRA KONIEC XD CZAS NIE PRZEDŁUŻAĆ (-,-)
Jak pewnie wiecie pełno zjawek zajawek Z Halloween przychodziło tego tygodnia co mogło to przyśpieszyć myśli o aktualizacjach.

Na czas Halloween Mamy nowy wygląd :3


Ja się niezmiernie cieszę, ponieważ to moje pierwsze w sso HALLOWEEN :D. Dla innych to nudne ;__;. A tam xd Ja przy okazji se dużo levelka wbiłam xd
Czas na zdjęcia :3

A więc tak ja zaczęłam z Austrą od Wyścigu :3 A wy?


Co do duchów? A dowiecie się w najbliższym filmiku :3 Później pojechałyśmy do ghv gdzie spędziłyśmy chyba 3 godziny xd , bo to Austra czekała na mnie, a to ja na nią xd













 A tu ? coś nowego? Jakieś fajne zdjęcia na HALLOWEEN !:D




PS. Nóż?
xd A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE CZYLI ZDJĘCIE TYGODNIA :D
NIE MA ;__; CZM? A POCZEKAJCIE :33 NIEDŁUGO SIĘ POJAWI :33
Ja już lecę nagrywać i papatki <33


2 komentarze:

  1. Wież może, co to za koń, kroczący przez zieloną dolinę o błękitnej grzywie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Starshine może słyszałaś? Pochodzi z legendy Jorvik będziesz z nim miała zadania na około 16 - 17 poziomie. Zadania są bardzo ciekawe i zawierają dużo wrażeń.
      #AmandaMcwill

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!