wtorek, 25 października 2016

Don't Judge me challenge | Lana Hawkson

Siemano :D
Ja postanowiłam, że zabiorę udział w challengu Lany :) Ona pozwoliła, a ja już mam  posta xd (Dzis dziwnie piszę? xd) 

Wszystkie zasady macie tu = KLIK
Ja już skończyłam :D
Wiem, że nie mam szans na wygraną (jak zawsze), ale chciałam spróbować :)
Proszę bardzo ^^
  

Przed

 
PO
 
Nominuję :
Charlotte Birchbear
Samatha Eveningstone (tak przepraszam cię Kate xd)
Viktoria Loudrock


Oczywiście najbardziej mi sie podoba ten po xd (bo w moim stylu B) ) Ale ok xd

A i dziękuję za 3000+ wyświetleń ^6^ KOCHAM WAS ZAPAMIĘTAJCIE TO SOBIE ❤

A wy? Którego bardziej przypominacie?

6 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. xD Roznieśmy to po blogach.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę ^^ xd Bardzo cię lubić więc nie było opcji żebym cię nie nominować xd (Przepraszam za mój języczek xd)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga ^^ Mam nadzieję, że chociaż jakiś ram jeden twój pozytywny procent wpadł. Chciałbym usłyszeć opinię na temat tego bloga ^^ Jeśli chodzi o nagłówek itd. to pracuję nad tym powinien być gotowy w czwartek ^§^

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację!
    Postaram się jak najszybciej wykonać challenge.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ci,że postanowiłaś się tym zająć i mam nadzieję, że nie sprawia ci problemu ^^
      Oraz bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga mam nadzieję xd że to jeszcze powtórzysz

      Usuń
  3. Uuu jedna postać super brzydka a druga super ładna :D! Świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!