środa, 24 stycznia 2018

Q&A


Cześć wszystkim!
W poniedziałek obchodziłam kolejne urodziny i jestem pod wrażeniem, że tego dożyłam.
Jestem zadowolona ze swych prezentów, którymi jest moje nowe biurko. Możemy się cieszyć, bo jest ono o wiele większe od poprzedniego i spokojnie zmieszczę na nim swojego laptopa jak i inne książki. Oznacza to, że lepiej będzie mi planować kolejne posty, grać i tworzyć na blogu nowe rzeczy. Wykupiłam sobie także program do edytowania co skutkuje nowym - lepszym, zdjęciom!
Chciałabym też tutaj podziękować za wszystkie życzenia od was, robi mi się bardzo miło na serduszku po takich wiadomościach. 😊
Oczywiście wielkie gratulacje dla mojej przyjaciółki Alice, która wytrwała wszystkie moje narzekanki, bo jednak nie było szczęśliwie w ostatnim czasie dla mnie. Pomimo tego, że mogła sobie nie zdawać sprawy co tak naprawdę się dzieje to była przy mnie i zawsze mogłam do niej napisać, za co bardzo dziękuję!


A więc, jak widzicie też po zdjęciu jak i tytule, przygotowałam dla was Q&A, możecie zadać najróżniejsze pytania jakie macie do mnie, mogą być też zwykłe vs czy pytanie o to co lubię, a czego nie. 
Pytania zadawajcie jedno pod drugim lub obok siebie bez zbędnych numerków kropeczek i innych gwiazdeczek.
Na wszystko odpowiem po 7 lutym, co daje nam 2 tygodnie.

Myślę, że to wszystko, resztę dowiecie się w kolejnych postach.


4 komentarze:

  1. W jakim zawodzie widzisz siebie za 15 lat?
    Gdybyś miała uciekać z Polski, to gdzie byś się udała?
    Konie typu pogrubianego czy hucuły?
    Ulubiony język świata?
    Piosenka, która określa Amę. ;-)
    Jak TY byś poprowadziła fabułę główną SSO?
    Jeszcze raz sto lat i tona buziaczków! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki to jest ten nowy pogram do edytowania?
    Ulubiony kraj?
    Typ muzyki który najczęściej słuchasz?
    Masz jakieś rady co do blogowania?
    Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    Jesteś w jakimś FANDOMIE?
    Gdzie twoim zdaniem najczęściej spędzasz czas na SSO?
    ~ Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknisz za NL? / Masz kontakt z właścicielką?

    - pozderki jeśli kojarzysz, L.G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki czemu dalej grasz w SSO?
    Lubisz rysować?
    Masz jakieś pasje? Jakie?
    Korzystasz z Wattpada?
    Jakie są Twoje ulubione aplikacje na komputer i telefon?
    Jaki masz aktualnie telefon?
    Kupujesz dużo dupereli, czy wolisz kupować rzadko, ale jakieś droższe i bardziej przemyślane rzeczy?
    Jak najczęściej się ubierasz?
    O jakie części ciała dbasz najbardziej?
    Jakie ibf spotkałaś?
    W którym roku miałaś najlepsze wakacje?
    Co robisz, kiedy jesteś chora?
    Nosisz kolczyki?
    Jaką lubisz biżuterię?
    Co najbardziej chciałabyś osiągnąć w przyszłości, jaki masz cel?
    Czemu lubisz zdjęcia w SSO?
    Jakie sesje lubisz najbardziej?
    Co sprawia, że się uśmiechasz?
    Miałaś kiedyś crusha?
    Jaki jest Twój ulubiony ubiór na lato?
    Często wyjeżdżasz za granicę?
    Ile masz wzrostu?
    Często się zawstydzasz?
    Czego nie lubisz robić przy obecności drugiej osoby?
    Wolisz słodycze, czy owoce?
    Na czym umiesz jeździć?
    Top 5 piosenek
    Ulubiona marka ubrań?
    Ulubione połączenie kolorów?
    Masz w szkole basen?
    Co najmilej wspominasz z dzieciństwa?
    Tyle ode mnie, buziaki i wszystkiego naj naj najlepszego! ��

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!