środa, 17 stycznia 2018

Dzikie i Jorveskie

Heeej,
dziś środa, więc i nowa aktualizacja i szczerze to naprawdę jestem z niej zadowolona, kompletnie się ich nie spodziewałam w tym czasie! Maści naprawdę mi się spodobały i już nie wiem co robić, bo miałam kupić Connmerę, ale nie mogę się oprzeć tym koniom. 😂
Zachwyciły mnie wszystkie, ale najbardziej mi się podoba ten złoty, co prawda nie mam pewności czy go kupię, bo zdania innych osób przekonują mnie do pozostałych, ten bordowy jest piękny i to szczególnie jak jest w miejscach zaludnionych; złoty jest strasznie uroczy, podoba mi się i przed i po przemianie; ten kolorowy, argh cudowna tęczaa, pełno zestawów do niego musi pasować, ale przy stajniach nie za bardzo mi się podoba. Naprawdę nie wiem, którego wybrać!
 Na pasku bocznym możecie zauważyć małą ankietę dotycząc tych własnie koni, głosujcie na swojego ulubieńca!

Dzikie Konie Jorveskie
Zawitały do Jorvik już 4 raz! Są w postaci Kuca jak i dużego Konia. Pomimo wzrostu są tej samej szybkości, ale wolniejsze od pozostałych koni. Animacjami przypominają nieco Kuce Islandzkie.
W miejscach zaludnionych, czyli przy stajniach i miastach, Dzikie zmieniają swoją maść na bardziej realistyczną, w miejscach takich jak lasy czy łąki, powracają do swych kolorowych maści. Wszystkie duże konie są za 599 star coins, a kuce za 399, czyli za dwa zapłacimy około tylko star coins co za np. jednego fryza. Dodatkowo, konie te są na określony czas, zazwyczaj dwa tygodnie, więc jeśli chcesz mieć jednego z nich w swojej stajni to pędź szybciutko w stronę Jodłowego Gaju po jednego z nich, są tuż przy drodze. Myślę, że to bardzo dobra cena, bo nie potrzeba mieć także wysokiego poziomu by go mieć, wystarczy Star Rider i odkryta druga część Srebrnej Polany!


====================================================
Z #JorvikWild dodawaj posty na Facebooku, Instagramie, YouTubie oraz Twitterze, jeśli osiągniemy 5 tysięcy oryginalnych prac na końcu stycznia każdy gracz dostaniemy wyjątkowy prezent! Pamiętaj,
że możesz każde zdjęcie, edycję, filmik, post tylko jeden raz, spam się nie liczy.

Miłego tygodnia,

2 komentarze:

  1. No no, doczekałam się Twojego posta. ;D
    A co do koni - wszystkie są naprawdę fajne, a cena kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, jakoś tak chciałam, lubię pisać o tych koniach akurat :D

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!