czwartek, 25 stycznia 2018

Pandoria z przyjaciółmi!


Cześć,
jak pewnie wiecie to wczoraj zespół udostępnił nam zwiedzanie pandorii z przyjaciółmi jak i samemu.
Zdziwiło mnie to bardzo, bo o ile dobrze pamiętam to pandoria szkodzi nam jeźdźcom i jest otwarta tylko dla nas - ponieważ w fabule nie ma nic o innych graczach.
W każdym bądź razie, dla mnie to cudowne miejsce i ciesze się, że mogę je ponownie odwiedzić!


Jeśli nie byłeś jeszcze w Pandorii i nie chcesz mieć spoilerów to zakończ czytanie posta.
By odwiedzić to miejsce musisz ukończyć zadania fabularne w domku Frippa kiedy Elizabeth powiedziała ci o Starbreedzie.
Do wejścia potrzebny będzie ci jeszcze twój koń startowy, na którym zaczynałeś grę!
Portal pojawia się codziennie o innej porze, w środę akurat wypadł Wielki Wybuch pomiędzy Nową Granią, a Księżycowym Sierpem. Dziś - w czwartek, jest na Farmie Burza tuż przy Zielonej Dolinie po stronie Epony.

Gdy wchodzimy do portalu przenosi nas do przestrzeni, po której latają duże, połączone ze sobą kamienie. Jest to jedno z moich ulubionych miejsc w Pandorii.
Na końcu drogi zauważymy kolejny portal, on przeprowadzi nas na różowo fioletowy świat.
Argh, trudno mi opisać jak mi się to wszystko podoba, jest to takie dopracowane, szczegółowe i magiczne!






W niektórych częściach możemy zauważyć Wyspę Więzienną, na której jest obecnie Anna. Jej widok mnie strasznie zmotywował do uratowania jej i kontynuacji zadań z Everygray'em.
Jestem ciekawa czy pojawią się zadania, bo w końcu w Jorvik jest bardzo silna moc pandoryczna w tym tygodniu.

Chciałam również przypomnieć, że Gary i jego Kuce Jorveskie ciągle są w pobliżu Jodłowego Gaju!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!