niedziela, 18 września 2016

Lotto u Rose Queenhall :3

Heya
Dziś tak na krótko xd
Wszystko macie na blogu Rose podaję, bo mi się nie chce pisać xd - KLIK
Trzeba też podać ten Banerek (dowiedziałam się tego od Zity Queencamp :3
Nwm czy mogę podać liczby tu no, ale ok xd
 moje liczby to :
                                   7|26|12|9    
   Ok to już koniec na dziś i BARDZO dziękuję Mojej Rodzince, a tak w skrócie Viktorii Catgrove za zrobienie mi napisu / podpisu xd nwm jak to nazwać który będzie się teraz pojawiać pod każdym moim postem :3
Pozdrawiam cię Kotku                                        ^w^   
                 

5 komentarzy:

  1. Śliczny napis <3. Hue hue, nie ma sprawy jeśli chodzi o lotto(tak serio to chodzi o to, że kocham reklamy zwłaszcza mojego bloga xDDD)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!