czwartek, 15 września 2016

Archeologia już za mną :D

Heyo :D
dziś taki super dzień miałam xd
Bardzo dobrze mi dzisiaj szło w tej archeologi :)
(jeśli nadal nie wiecie gdzie szukać jej to wszystko na Blogu Melissy Seahall  - KLIK
Po południu z Austrą szukałyśmy czerwonego dinka, ponieważ tylko ten mi został :D
Tyle się nazbierało xd później jeszcze więcej xd
Na wieczór czyli dokładnie przed chwilą Znalazłam OSTATNIE DWIE KOŚCI czerwonego :D

Tak to wyglądało przed xd (po południu)
Lecz gdy się modliłam o te części ( wiem modliłam xd) TO WYSZŁY IDEALNIE 2 :D
Szybko popędziłam do do szafy
Tyle rukieciów mi się nazbierało xd ( zbierałam dopiero od miesiąca więc to nie wszystko xd)

Szybko po tym popędziłam do Jodłowego Gaju :D
 I oto koniec mej przygody ze skałkami :C a tak to polubiłam :C
To dziś na wszystko i do zo!

2 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!