sobota, 10 września 2016

Lame Roses :D

JEST!
W końcu Lame Roses zostało oficjalnie otwarte :D Dziś wszystko zostało oficjalnie otworzone blog, FB, reklama i oczywiście zapisy! Po napisaniu zgłoszenia Sel odpisywała nam na pocztę. Na spotkaniu na którym Sel i Kasztan zapraszały osoby były tylko 4 osoby (?).Podczas spotkania rozmawiałyśmy na skype :). Po dołączeniu wszystkich do klubu pojechałyśmy się ścigać :D, a stamtąd do Valedale gdzie zrobiłyśmy wyścigi prowadzenia konia xdddd 

Więcej już niedługo ! :D
Na spotkaniu były: Anto :D KC Anto :* (przez  chwilę xd), ChloeNicole, Kasztan, Selena I JA :D
Do zo!

3 komentarze:

  1. Super że postanowiłyście jeszcze bardziej zintegrować się z czytelnikami! :)
    Ja niestety (albo stety) mam już klub i nie zamierzam z niego wychodzić :) Mam nadzieję że atmosfera u was dalej będzie taka super jak jest na razie a zgłoszeń przybędzie mnóstwo! :)

    Mój blog o SSO-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wyścigi prowadzenia? Oryginalne XDDD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!