wtorek, 13 lutego 2018

W blasku księżyca



Cześć!

Nie wierzyłam, że w najbliższym czasie napiszę jakikolwiek post z laptopa, jednak nastąpił cud i oto jestem!
Mimo, że ferie skończyły mi się wczoraj, mój organizm postanowił je sobie trochę przedłużyć i aktualnie siedzę w łóżku półżywa z 39-stopniową gorączką, żyć nie umierać. W każdym bądź razie, dzisiaj przychodzę do Was z, uwaga, sesją zdjęciową. Tak, dobrze przeczytaliście, po 100 latach Caro w końcu wzięła się za jakąś porządną sesyjkę. Najśmieszniejsze jest to, że w nocy, co już w ogóle jest niewiarygodne. 
Pominę to, że z 40 zdjęć tutaj wstawię max 10, to, co ja musiałam przebyć, by je tutaj zamieścić to jest istna parodia.
Tak w ogóle, okropnie korciło mnie na kupno Mistfoxa, jednak się przed tym powstrzymywałam, w końcu, 450 sc to spory wydatek na zwierzaka, jednak w końcu odpuściłam, on jest za słodki nooo...

Dobra, łapcie te zdjęcia, ja idę umierać dalej.










3 komentarze:

  1. Hej dziewczyny, chciałam się zapytać w jakim edytorze dodajecie czcionki, np jak te na zdjęciu tytułowym? Mam nadzieję, że odpowiecie;)
    Pozdrawiam Bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zdjęcie tytułowe edytowałam w Gimpie, jednak czcionka pochodzi ze stronki www.dafont.com
      Również pozdrawiam
      Caroline

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Chciałabym również zaprosić do siebie. Mam nadzieję, że zajrzysz.http://passionstable-sso.blogspot.com/?m=1
      Pozdrawiam po raz kolejny
      Bella

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!