niedziela, 11 lutego 2018

Nie za dużo, nie za mało lecz ładnie #5

Cześć!
Witam was w kolejnym poście z tej serii, 
jak w zeszłym roku postanowiłam stworzyć kolejne dwa stroje dla Dzikich Koni Jorveskich. 
Co prawda pojawiły się one już w styczniu, ale nie mogłam się zabrać na pisanie tego posta. 
Jestem ciekawa jak wam się podoba nowe rozpisanie tej serii, bo jednak chcę nieco odnowić tego bloga by pasował do całej teraźniejszej reszty i wyglądał oryginalnie.
Niestety nie przygotowałam dla was zestawu dla kolejnego konia, ponieważ go nie zakupiłam, mam jednak nadzieję, że tymi się wystarczająco nacieszycie do kolejnej niespodzianki!
A tak btw. to bardzo dziękujemy z całą ekipą 30 tysięcy wyświetleń, bo pomimo spadu aktywności jest to niezłe osiągnięcie. Bardzo dziękujemy także osobom, które dalej są z nami i czytają nasze posty, bo jest to dla nas motywacja i jakiś procent szczęścia, że jednak ktoś widzi nasze starania i przegląda tą stronę! 😁

Pst. od paru tygodni możecie zauważyć świeży szablon, jest od pobrany z Wioski Szablonów i nieco zmodyfikowany, nagłówek stworzyłam ja.


(przepraszam za małe ''koło'', jednak poprawiona wersja nie chciała mi się zapisać)




1 komentarz:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!