środa, 7 marca 2018

Czy to koniec? Co dalej?


Proste pytania, jednak brak prostych odpowiedzi.


Witajcie!

Tak, piszę ten post z mojego laptopa, który właśnie wrócił z naprawy.

Pomijając wszelkie wstępy przejdę od razu do tematu posta. Nie mam jednej, dobrej odpowiedzi na te pytania, bo pewnie sami wiecie, jakie jest życie. Daje nam porządnie w dupę, by potem głaskać po główce i podsuwać pod nos najlepsze wspomnienia.
Sami zapewne widzieliście post Amandy, w którym poinformowała o swojej przerwie od blogowania. W tym momencie mogliście być zdziwieni, a tym bardziej ciekawi co stanie się przez to z blogiem - w sumie, jakby nie patrzeć, to właśnie Ama jest stwórczynią i sercem tego, w czym wraz z Moniką biorę udział, więc pierwszą myślą jest to, że blog po prostu zdechnie.
Nie mogę temu zaprzeczyć, nie mogę tego również potwierdzić. Krótko mówiąc: nie wiem. Nie wiem, co będzie w przyszłości, kiedy i jak Ama wróci, kiedy będą pojawiały się posty. Ze względu na to, że w końcu mam przy sobie swój sprzęt, chciałabym bardziej się do tego wszystkiego przyłożyć.
Jednak, tak jak już wcześniej pisałam, nie mam pojęcia, co szykuje dla mnie życie i co się będzie działo. Ostatnio i u mnie nie było za ciekawie, fakt, ale staram się oddzielić to od swoich obowiązków i pasji. Niestety, czasem się potkniemy, a czasem nawet wywalimy, jednak nie warto się poddawać, a bynajmniej od razu wszystko sobie odpuszczać. Wystarczy wstać, otrzepać się i nie tyle, co iść dalej, ale obrać inną technikę, inny tok myślenia. Mam nadzieję, że u Amandy będzie tylko lepiej. Wszystko jest do zrobienia, wystarczy myśleć pozytywnie, lecz mieć z tyłu głowy realność i to, co dzieje się naprawdę.

Czy to koniec?
Nie. Na pewno w tym momencie nie zakończę swojej działalności na tym blogu, więc możecie mieć pewność, że będę dokładała wszelkich starań, by zostać tutaj jak najdłużej.

Co dalej?
Tego nie wie nikt. Co będzie, to będzie, czas pokaże.

Tym oto akcentem kończę ten post.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!