niedziela, 11 czerwca 2017

TOP 3 NAJRZADSZE RASY W GRZE

Witajcie Star Stable'owicze!

Dziś przygotowałam dla was post z trzema najrzadszymi rasami jakie możemy spotkać w grze.
Wybiorę właśnie te, które nie często się widzi na polskich drogach Jorvik.

=============================

3. MIEJSCE

Jorvik Wild Horse
Mówię tu szczególnie o starszych modelach z tamtego roku. 
Konie po swym dodaniu nie były jakoś bardzo zauważalne z powodu ich szybkości czy wyglądu. Po 3 miesiącach już nikt ich nie widział. Gracze, którzy zaczęli dopiero grać, nie mają pojęcia o takich koniach, a przecież to oni zazwyczaj kupują te starsze konie. Moim zdaniem są bardzo ładne, aczkolwiek dobrze by było, gdyby były trochę szybsze.


=============================


2. MIEJSCE

Chincoteague Pony
Osoby grające już kilka lat czy nawet ci bardziej doświadczeni, nie kupują za bardzo tych koni. Przypomina im się ten trening. Będą musieli trenować małego konika o wolnej szybkości aż do 15 poziomu. Niektórzy mają ''trenerki'', osoby, które trenują konie. Niestety grozi to wielkimi szkodami na koncie nawet od zaufanej osoby. No, ale przecież, tak czy siak, gracze kupują je tylko i wyłączę z wyglądu i dla zadań. Po jakimś czasie zostają porzucane, w kąt i raz na ruski rok gracze wyjmują, je na Mistrzostwa czy specjalne eventy w klubie, by później znowu je tam włożyć. Kiedy była jeszcze Wyspa Koni, dużo graczy zapominało o nich, teraz zdarza się już rzadziej z powodu małych obrazków naszych koni, które przesiadują na padoku. 
Zdjęcie wykonałam na koncie  Kajsy Seadaughter za jej pozwoleniem.


=============================


1. MIEJSCE

Holendrski Warmblood
Konie te straciły swą popularność już kilka lat temu. Gracze nie kupują ich z powodu starej budowy, podobieństwa do Jorvików Gorącokrwistych oraz animacji. Do ostatnich aktualizacji konie te mogliśmy spotkać w różnych zakątkach Jorvik. Teraz grzecznie przesiadują na Targach i by je zakupić musimy czasem czekać 4 tygodnie, a nawet więcej. Konie naprawdę mi się podobają, ale jak już mówiłam, przypominają Jorviki Gorącokrwiste niektórych graczy, za które nie musieliśmy płacić.
Zdjęcie wykonałam na koncie Danieli Moonwood za jej pozwoleniem.



=============================

A może widzicie te konie w grze dość często? Sami je posiadacie i na nich jeździcie?
Podzielcie się w komentarzu waszą odpowiedzią! 😊

7 komentarzy:

  1. Ja mam tego Chincoteague Pony i jest on naprawdę świetny i do tego przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Jorvika niebieskiego,śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D Mogłabym użyć tego w swoim blogu? Tylko dałabym 2 inne rasy c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Miło by było gdybyś napisała, że ja na to wpadłam :}

      Usuń
  4. Bardzo rzadko widuje się również Selle Francis. Ja osobiście kupiłam jednego i uważam, że pomimo swojego wyglądu Jorvika jest bardzo śliczny <3


    -Zoey Starwill

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na post c: Mam podobnie do Ciebie, ponieważ najrzadziej widuje konie o budowie 'startowca'

    Ale zaraz, zaraz! Przecież kupowaliśmy nasze jorviki gorącokrwiste! Niedawno weszłam na moje 'bobkowe' konto i o ile dobrze pamiętam, kosztują one 300 sj :)

    Pozdrowionka!
    ~Zity Queencamp :3
    Mój blog:Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce pierwsze - bardzo dobrze przemyślane. Osobiście uważam, że mało ludzi je posiada, bo mają średniej jakości maśći. :/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!