niedziela, 2 kwietnia 2017

Nie za dużo nie za mało lecz ładnie | Magicznie szybko!

Hejka!
Dziś postanowiłam wam pokazać kolejne stroje z serii Nie za dużo nie za mało lecz ładnie i dziś pokażę wam dwa stroje Niebieski i Zielony. Ja ja zakładam gdy idę trenować moje magiczne, ale ostatnio mi się tak spodobały, że muszę wam po prostu pokazać i podzielić się nimi!
Może nie są jakieś szybkie i dobre na trening, ale u mnie przeważnie się liczy wygląd, a nie statystyki dlatego też stworzyłam tą serię dla takich osób. Oczywiście, że staram się zabrać ten najlepszy strój, ale ja mam takich mało i często biorę jakieś stare ''szmaty''. Często tak mam, że po prostu nie zakładam stroju który kiedyś już nosiłam lub po prostu większość graczy go nosi. No, ale tak może przejdźmy dalej.

Seria będzie polegała na tym, że będę wybierać jakieś ładne stroje o jakieś tematyce, ale uwaga stroje te nie będą musiały mieć najwięcej statystyk np. jeden strój ma 29 jazdy i 26 szybkości. Stroje te najczęściej będą z uroczystości jak np. urodziny, Halloween lub z jakiś zadań. Ubrania możesz sobie zastąpić innymi jeśli nie masz lub chcesz mieć więcej szybkość (statystyk). Myślę, że trochę rozumiecie więc zaczynam!

Jeśli nie możesz czegoś znaleźdź polecam wejść na tą stronkę! -KLIK-


Postać
Kask: Jorvik City Plaza
Bluzka: Jarlacheim
Rękawiczki: Zajazd Pod Wilkiem
Spodnie: Archeologia z Doliny Ukrytych Dinozaurów (Niebieski Dinozaur)
Buty: Jarlacheim

KońOgłowie: Jorvik City Plaza
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Targ koni Ferdinanda

Statystyki: 
Jazda 38, Opieka 22, Kontrola 35, Skoki 26.
Siła 28, Posłuszeństwo 22, Szybkość 28, Wytrzymałość 17, Zwinność 24.
(bonusy są podane z konta na 19 poziomie i koń ma 15 + podkowy z szybkością 2)


Postać
Kask: Valedale
Bluzka: Targ Koni Ferdinanda
Rękawiczki: Zajazd Pod Wilkiem/ Zadania z Hawaii Jones
Spodnie: Młyn Glodspurów
Buty: Jorvik City Plaza

KońOgłowie: Archelogogia z Epony/ jakieś inne brązowe ogłowie
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Jorvik City Plaza

Statystyki: 
Jazda 40, Opieka 22, Kontrola 38, Skoki 25.
Siła 19, Posłuszeństwo 14, Szybkość 22, Wytrzymałość 12, Zwinność 16.
(bonusy są podane z konta na 19 poziomie i koń ma 10 + podkowy z szybkością 2)

5 komentarzy:

  1. Super blog! Mam małe pytanie- Jak zrobiłaś ten obrazek zamiast napisu przy kamieniach runicznych?
    Mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Co do pytania to tak:
      Jak jesteś na Blogerze to wchodzisz w ''Układ''.
      I jak masz tam, że możesz dodać różne rzeczy obok postu (boczny pasek). Wchodzisz w ''Dodaj Gadżet''.
      Zjeżdżasz na dół i masz obraz. I tam wybierasz plik itd.
      Pamiętam by kliknąć ''Zmniejsz, aby dopasować''. :)
      ~Kapitanka Amanda

      Usuń
  2. Śliczny strój! :D Czekam na więcej takich postów, bo takiemu beztalenciu lekcja mody się przyda! C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno słowo opisujące ten długi tytuł: skromnie.
    ;p

    Spoczko stroje.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!