poniedziałek, 5 grudnia 2016

3,4 i 5 grudnia | Kalendarz Adwentowy

Elo helo
U was też w szkole zapomnieli o starszych? :c Bo o nas tak :CCC Studenci dziś przyjechali do szkoły i rozdawali wszystkim po paczce pierniczków :) no, ale zawsze to nasza klasa musi mieć najgorzej i tylko my nie dostaliśmy pierniczków ;'; (i tak pewnie były zatrute, ponieważ przyłapaliśmy jednego z mikołajów który palił papierosa ;';)
Dobra dobra przechodzimy do posta!
Wiem, wiem nie dawałam nic do kalendarza adwentowego przez jakieś 2 dni ;';
Moje wytłumaczenie :3
Nie miałam co wam dać, żebyście byli z tego zdjęcia za ciekawieni ;-; (pewnie i tak was to nie ciekawi ;';) No i teraz jak to piszę (xd) to tak sobie myślę, że lepiej bo miałam większy wybór B)).

3 Grudzień
,,Toltem przez cs'' Zdjęcie to wykonała podczas challenge'a w którym musisz przejechać całe mistrzostwa toltem B)) Ścigałam się z Austrą i jechałyśmy tak samo B(.To dębowanie anglika mnie zachwyciło *w*.
 4 Gudzień
Ze spotkania z Lame Roses (tylko nie które dziewczyny się znalazły na zdj (inaczej dziewczyny z team lame roses oraz z ,, #team_Ama''.)ponieważ był to koniec spotk i połowa sama ze sobą tańczyła xd) Fajnie, że wszystkie popatrzyły do aparatu ;D . Znajdź mnie B))
5 Grudzień
,,Ho ho ho! Lizaki Lizaki do msp zawieść czas!'' (;';)serio ama serio?! nie no nie wiem co dodać strasznie mi się podoba to zdjęcie jest takie takie ? ŁADNE! o tak ładne xd.

Pamiętajcie także o wysłaniu swoich zdjęć do mnie do kalendarza! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!