poniedziałek, 7 listopada 2016

Jorvik City Plaza

Siemson :D

Pamiętacie zajawkę na instagramie? :33
Szczerze już komentarz Samanthy mnie już nie smuci, ponieważ podsumowując wszystkie spojlery, które dostałyśmy z klubem od Kici nawiązują do nowego terenu, który juz niedługo się ukaże w sso.
Ponieważ Lr ma obsesje na grze Kici to przejechaliśmy całe Jorvik (Ta gra jest mega :33) A wczoraj byłyśmy w okolicach ppk i epony gdzie skończyłyśmy rozdział 3.
W ppk spotkałyśmy się z ciekawą rzeczą, którą jest laptop.
~
Zadania te będą też kontynuacją zadań z rodziną Rockwell!!!
Zdziwieni?
No chyba. Pewnie zadajecie pytanie skąd ja to wszystko wiem xd
Koło lisy jest pełno powiązanych rzeczy z misją, którą niedługo zaczniemy Oczywiście to nie musi być prawda, ponieważ zespół jeszcze nam tego nie udostępnił i jest to tylko teoria.
Tu macie zdjęcia z tymi rzeczami :3
Tu macie rzeczy z ppk
ten laptop i rzeczy, których sobie nie przypominam xd


Tu macie moją kryjówkę w której spałam w nocy xd
A i bardzo dziękuję za 50 subskrypcji na kanale ❤
A teraz czas na zdjęcie tygodnia :D
,, Lataliście kiedyś :3 ? xd ''

Wpadajcie na kanał Kici :D KLIK
Ja lecę pa <3 mam nadzieję, że takie teorię? są nawet spoko i wam się spodobają napiszcie końecznie w komentarzu :3 Jeśli coś jeszcze znajdziecie koniecznie napiszcie mi o tym na email: amanda.mcwill@gmail.com
JEŚLI CHCESZ COŚ SKOPIOWAĆ TO KONIECZNIE MNIE O TYM POWIADOM!!!

2 komentarze:

  1. Mój komentarz cię zasmucił? ;o
    Sorka. X'D

    Laptop mi się kojarzy z tymczasowym zadaniem taki mega krótkim, co kiedyś było... ten burmistrz Jarlaheim go zgubił i trza było szukać... Gazeta Jorvik... woda... pewnie to rzeczy tego młodego (co poszedł do swego tatulka-zombie do bunkru). Chyba to już widziałam kiedyś-kiedyś-kiedyś.
    Ale nie wnikom.

    ~Samantha Eveningstone, która walczy drugi dzień z WolfQuestem 2.7 i usiłuje pobrać wersję demo (darmo), ale się jej pobiera, a potem jakby plik był pusty. Lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pliki puste xd
      Em.. masz dobre zdanie na kontynuację tych zadań z rodzinką lecz znów mnie smucisz i nwm czy te qusty będą już takie długie i ciekawe :C xd

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!